lnformace o stavu objednávky vždy po ruce!

Potřebujete vědět, kde se zrovna nachází vaše objednávka produktů ROCKWOOL nebo kdy ji máte očekávat?

Máme pro vás nástroj, díky kterému se můžete kdykoliv podívat, kde zrovna je.

Jakmile bude zboží naloženo k přepravě, pošleme vám e-mail, ve kterém najdete informace o objednávce včetně odkazu pro sledování naloženého vozidla.

Od této chvíle se můžete kdykoliv podívat, kde se aktuálně kamion pohybuje. 

Další upozornění vám pošleme, jakmile se vozidlo přiblíží k místu vykládky a to 50 minut před jeho předpokládaným časem příjezdu.

Po vyložení nákladu v cílovém místě dostanete potvrzení o doručení objednávky s uvedením přesného místa vykládky.

Podívejte se, jak vypadají upozornění, které Track & Trace posílá.

Jaké jsou výhody služby Track & Trace pro distributory ROCKWOOL Česká republika?

• možnost sledovat polohu kamionu v reálném čase
• oznámení o expedici produktů - posílané na e-mail kupujícího a v případě, že se objednávka expeduje na jiné místo, než je adresa kupujícího, tak i jako SMS do mobilního telefonu příjemce zboží
• informace o přiblížení se k místu doručení telefonicky nebo e-mailem (50 minut před příjezdem)
• potvrzení o doručení, které posíláme okamžitě po doručení jak kupujícímu, tak příjemci 

 

Jak změnit své kontaktní údaje?

Pokud chcete změnit e-mailovou adresu, na kterou vám máme posílat oznámení o dodání objednávky, stiskněte tlačítko Aktualizovat údaje. Otevře se vám kontaktní formulář, do kterého zadejte novou e-mailovou adresu.

truck, delivery, track & trace, logistics.

Často kladené dotazy

Sledování zásilek

Odkaz pro sledování kamionu mi vůbec nepřišel. Byla moje objednávka expedovaná?
Někdy se bohužel může stát, že z technických důvodů není sledování některých objednávek možné. V tomto případě vám doporučujeme, abyste si zkontrolovali stav vaší objednávky v e-shopu. Zde uvidíte její aktuální stav. Dalším důvodem může být to, že máte v systému chybně uvedený e-mail, nebo telefonní číslo. Je potřeba je zkontrolovat. Máte jakékoliv dotazy? Rádi vám je zodpovíme na zákaznické lince na telefonním čísle +420 596 094 194.
Odkaz pro sledování mi přišel, ale pokud na něj kliknu, vůbec se mi poloha kamionu nezobrazuje, nebo se neaktualizuje.

Pokud kliknete na odkaz pro sledování objednávky a v mapě buď vůbec polohu kamionu nevidíte, nebo se neaktualizuje, může to být způsobené nedostatečným mobilním signálem. Systém dočasně nemůže najít polohu vozidla. Buď chvíli počkejte než se kamion dostane do místa, kde je pokrytí signálu v pořádku, nebo si zkontrolujte stav své objednávky v e-shopu. Zde vidíte, zda byla expedovaná a zároveň si zobrazíte i telefonní číslo řidiče kamionu. Máte-li jakékoliv další dotazy, kontaktujte nás telefonicky na telefonu +420 596 094 194.

Co mám dělat, pokud chci zasílání oznámení zrušit, nebo ho přesměrovat na jinou e-mailovou adresu/telefoní číslo?

V aplikaci Track & Trace se dá nastavení odesílání kdykoliv změnit nebo deaktivovat. Stačí, když nás kontaktujete pomocí formuláře níže, a my už se o změnu postaráme.

Dostal/a jsem odkaz pro sledování a chtěl/a bych kontaktovat řidiče. Co mám dělat?

Doporučujeme vám, abyste si zkontrolovali stav vaší objednávky v e-shopu. Najdete zde mimo jiné i telefonní číslo na řidiče. Pokud ještě e-shop nepoužíváte a chtěli byste, požádejte o vytvoření přístupu přes formulář na stránce Rockwool E-Shop.