ROCKWOOL má novou identitu značky

Skupina ROCKWOOL, globální lídr ve výrobě produktů z kamenné vlny, představuje novou identitu značky. Grafickou podobu bude ROCKWOOL využívat i v České republice.

Nové logo znázorňuje sopku jako odkaz na přírodní původ materiálu, ze kterého se vyrábějí izolace a další produkty z kamenné vlny. Společnost chce poukázat na využití přírodní síly kamene pro obohacení a neustálou proměnu moderního bydlení. Výrobky ROCKWOOL pomáhají a budou pomáhat lidem na celém světě, aby zanechali stopu trvalé udržitelnosti v souvislosti s rostoucí úrovní urbanizace. Bydlení budoucnosti musí být udržitelné a inovativní.

Kromě tepelných, protipožárních, akustických a technických izolací pro rodinné domy, bytové domy nebo průmyslové objekty, přináší skupina ROCKWOOL udržitelná řešení z kamenné vlny i v dalších oblastech. Speciální vlákna LAPINUS pro automobilové brzdy přispívají k bezpečnému zastavení vozidla. Proti vibracím a hluku z kolejové dopravy slouží izolace RockDelta. Pěstební kostky GRODAN pomáhají udržitelné produkci čerstvé a zdravé zeleniny. ROCKPANEL jsou trvanlivé, odolné a montážně jednoduché výrobky pro venkovní opláštění budov. Pohodlné vnitřní klima bez hluku a ozvěn vytváří produkty ROCKFON určené pro podhledy a stěny v interiérech.